雖然四月頭至係清明節, 但係我地提早0向復活節假期去沙田富山掃墓!!今早個天都陰陰地, 好似想落雨咁, 媽咪都叫我地帶定0的遮以防萬一!!

落車行0左無幾耐, 真係落起雨, 仲幾大下!!我一手拎住兩盒雞肉同燒肉, 一手拎遮行果條長命斜路, 都幾辛苦, 好彩半路遇到細舅父, 佢幫我拎果兩盒0野, 不過行到上去都身水身汗!!掃墓0既人果然比清明節前後少好多, 但係0的煙都好攻面!!拜祭完畢後我地出返去搭的士落大圍食飯!!由於唔係個個親戚都有帶遮, 我就負責遮埋小表弟, 佢多0左0野講, 不過都係細BB果陣成個肥波球咁可愛0的!!

我無跟埋去酒樓飲茶食飯, 自己一個去0左沙田新城市廣場行街, 由於係假期, 到處都好多人!!行完後就返屋企!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 annesuzuki 的頭像
    annesuzuki

    pikachu

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()