close
如果痴痴的等某日終可等到一生中最愛........................................

成個星期都無遇見電車男, 連最大機會0既星期五都見唔到, 我已經企0向巴士站扮等車"等"0左十分鐘, 唔通我"遲"得濟落0黎???????

老實說, 我的"一生中最愛"係隨著年齡同環境而轉變, 呢一樣0野連我自己都估唔到, 雖然我未拍過拖, 亦無人向我真心表白過, 但係我都無諗過自己咁"花心", 咁唔"專一", 點都好, 目前我只係想同電車男一起!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()