close

今早與兩位同事約出0黎食飯, 從其中一位同事得知, 那位多事同事已經將我尋日發生單0宣揚開去”, 仲要0向大庭廣眾話俾0的我唔識0既人知, 又話關心人, 講真你真係關心0既話, 係咪會考慮我0既感受先, 我當街俾個警察咁話, 已經夠尷尬, 難睇, 多事同事仲要將呢件事當花邊新聞四周同人講, 可想而知多事同事八掛至係事實!!我自己都八掛, 都會講人是非, 但唔會好似佢咁, 係人都講一餐, 慌死人唔知!!

, 阿多事同事, 你收下把口喇, 假到死~!!!!!!!!!

 

越來越唔喜歡同公司0的人打交道, 我知自己本身都有問題, 0既容忍度降0, 好多0野我都睇唔順眼, 我唔鍾意入佢地0既圈子, 一來話題唔0, 二來亦無興趣同佢地深交, 加上又有多事同事呢種人, 更加唔想同佢地講0~

經常同自己講, 唔好理人地點講, 但實行起0黎真係好難, 一日仲見到呢類人, 無咁易唔諗人地點講自己, 好煩………….

arrow
arrow
    全站熱搜

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()