close
今早一返到公司, 還未坐底, 就俾人問我上星期五果件事, 我答"'唔好意思, 我唔想講", 因為當時差唔多全組人行晒出0黎, 我又以為已經傳到發問者耳邊, 咁我都費時再講多次, 同埋咁多人好似"審犯"咁!!後來至知原來發問者當時見到我俾警察抄身分證, 雖然個發問者係無惡意, 不過都多得佢唔少, 搞到唔知呢件0既同事都知道!!
放0左工去太子旺角行, 到樓下過馬路時(果件事後第一次返回"案發現場"), 我又諗住打斜過, 行0左無耐, 我想返起上星期五件事, 雖然呢次無交通警在場, 但我好似有0左陰影咁, 都係過完一個馬路至過另一個, 而過緊馬路途中, 遇見電車男打斜過馬路!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()