close

今年又係去沙田新城市廣場內0既西田用埋恒生cash dollar!!

放工後搭巴士去新城市廣場, 0向廣場下面巴士站搭扶手電梯上去時, 舊同事M亦同時0向隔離往下0既扶手電梯, 我揮手叫佢, 上到去後我又搭返往下0既扶手電梯, 諗住同M傾幾句, 之後M話陪我行一陣西田, 後來我話諗住0向新城市食埋飯, M亦奉陪到底!!先去食飯, 以免越夜越多人!!雖然新城市廣場仍然在裝修中, 但已有不少食肆相繼營業, 我地左揀加右揀, 揀0左以pizza為主0既餐廳, 叫0左個二人套餐, 可惜沒有pizza在內, 而套餐主菜份量亦不太多!!食飯期間我地主要傾公司0既人和事, 我亦吐0左唔少苦水, 同埋今日0既"電郵事件"!!唔經唔覺, M都走0左成年, 返工日子時差唔多日日見面, 而家就間中約出0黎食飯見面!!呢次"奇遇", 真係相請不如偶遇!!

接著走到西田內0既超級市場, 本來打算買多0的食玩0既0野, 但又無乜!!最後買0左兩盒餅, 一排朱古力, 同埋一盒比卡超咖哩, 0岩0岩好比58蚊cash dollar多少0左1.8!!

詳情如下 :

橙味黑朱古力Monbana Dark Choco--$9.9

不二家鄉村農場曲奇--$19.5

比卡超咖哩豬肉蔬菜--$12.5

法式巡禮(草莓)Bourbon Ichigo Poa--$17.9

arrow
arrow
    全站熱搜

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()