今晚呢堂日文都幾驚下, 因為老師上堂講會修改個課程進度表, 同埋講解短篇演講0既事, 所以今堂唔洗帶課本0黎, 唔知有咩新搞作呢?!!

呢次短篇演講, 同上學期唔同, 由老師定埋演講範圍題目俾我地, 個題目係
~きっかけ~
仲有演講時唔可以拎住份講稿, 要一早記熟背定, 雖然話係篇0野係自己寫作, 但始終係日文, 未必會容易記得晒!!

老師0向今堂派0左份指引講解呢個題目要點樣起稿寫作, 仲即堂要我地寫份草稿同隔離位同學互相演講!!我諗0左一陣都諗唔到有乜きっかけ, 諗住不如寫返學日文方面0既0野, 不過同組果個又係呢個題目, 咁費時一樣, 就諗第二個!!諗過講畫畫, 但我只係小學時興趣多0的, 而家已經完全無畫, 亦無乜興趣!!終於諗到"
中國歷史", 我作話係小學時課本都會簡單咁介紹下中國歷史, 睇完後我覺得幾有趣, 慢慢咁對中史有興趣!!到0左中學果陣, 有中國歷史呢個科目讀, 咁興趣就越0黎越大, 每當考試時我都會好努力去溫習!!到0左而家, 每逢旅行經過博物館, 有關於中國歷史0既展覽, 我一定會參觀!!

其實有部份係作, 我之所以對中史有興趣, 並唔係由小學時代開始, 而係中一時我第一次考試, 最高分0既科目係中史(99分), 仲係全班最高分, 自從果次之後, 我至對中史產生興趣!!雖然而家0既熱心唔及以前, 不過我間唔中都會睇返下0的歷史!!如果呢幾日假期仲係諗唔到其他題目, 我唯有照寫"中國歷史", 因為下個二號前要交, 但我果段日子會去澳洲旅行, 即係我下星期一定要交到篇演講!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 annesuzuki 的頭像
    annesuzuki

    pikachu

    annesuzuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()